♥♥حــــــــــــــــسرت عشق ♥♥

♥♥حــــــــــــــــسرت عشق ♥♥

مجيد سهرابي
مجيد سهرابي

سلام دوستان به وبلاگ عاشق معشوق خوش آمدید امیدوارم ساعات خوبی را در این وب گزرانده باشی
sohrabimajid@mihanmail.ir

منو سایت

بيو گرافي

داستان

اس اماس . جوك

مطالب آموزنده

خودم

تصاوير

شعر ومطالب عاشقانه

بازي


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشق معشوق و آدرس majidnm8.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

ردیاب جی پی اس ماشین

ارم زوتی z300

جلو پنجره زوتی

مطالب اخير

سکوت و صبوری

تصاویر مجید سهرابی

بهانه

عکس خنده دار

تصاویر عاشقانه

تصاویر عاشقانه(1)

تصاویر عاشقانه(2)

مطالب عاشقانه +عکس

فراموش

دو تا رفیق

تصویر دوست عزیزم

دانلود فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز - THE AMAZING SPIDER-MAN

دانلود DMZ: North Korea - بازی جنگ در کره شمالی

کلیپ تصویری اجرای زنده آهنگ عشق من با صدای سامان جلیلی در جزیره کیش

تیزر تصویری و فوق العاده زیبای آلبوم جدید محسن چاوشی به نام ۱۳

تیزر تصویری جدید و فوق العاده زیبای آلبوم جدید میثم ابراهیمی به نام نبض

نرم افزار موبایل مسیرباب و Gps اندورید

نرم افزار موبایل ویرایش فیلم ها

نرم افزار موبایل قفل صفحه با تشخیص چهره

نرم افزار موبایل فیس بوک برای اندروید

نرم افزار موبایل افزایش سرعت گوشی

نرم افزار موبایل لانچر قدرتمند

نرم افزار موبایل طراحی لاک اسکرین های خلاقانه

لانچر بی نظیر ویندوز 8 برای اندروید

تقویم شمسی سال 1392

نرم افزار موبایل مرورگر وب اپرا

بازی موبایل گربه ها و نجات از بمب ها

نويسندگان

مجيد سهرابي

پیوند های روزانه

حواله یوان به چین

خرید از علی اکسپرس

دزدگیر دوچرخه

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 292
بازدید کل : 5371
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



//www.night-skin.com">mouse code|mouse code

كد ماوس

از يه ديوانه مي پرسن

 


از يه ديوانه مي پرسن چرا ديوونه شدي؟

 

ميگه : راستش من يه زن گرفتم که يه دختره 18 ساله داشت. دختره زنم با بابام ازدواج کرد. پس زن من / مادرزن پدرشوهرش شد..

 

دختره زن من پسري زاييد که داداش من و نوه ي زن من بود پس نوه ي منم بود پس من پدربزرگ داداشم شدم.

 

زن من پسري زاييد که زن پدرم ، خواهر ناتني پسرم و مادربزرگ اون شد.

 

پس پسرم داداش مادر بزرگ اش بود و من خواهر زاده ي پسرم شدم و ......................  

 

 

 

يارو ميره سمعک بخره، فروشنده ميگه: همه جورشو داريم، 1000 تومني تا 1000000 تومني.
يارو ميگه: 1000 تومني اش چه جوري کار ميکنه؟
فروشنده ميگه: اين اصلا کار نميکنه فقط چيزي که هست وقتي مردم اينو ميبينن، بلندتر حرف ميزن

 

 

 

ترکه آخر عمري بچه هاشو جمع ميکنه دور خودش و به هر کدوم يه تيکه چوب ميده ميگه بشکنيد. همه ميشکونن … به هر کدوم 5 تا چوب بيل ميده ميگه بشکونيد. همه ميشکونن… به هر کدوم 10 تا دسته بيل ميده ميگه بشکونيد . همه ميشکونن…! بر ميگرده ميگه پاشيد گمشيد برين بيرون جنبه يه نصيحت کردنم نداريد….

 

 

 

ترکه تو يه عمليات تروريستي خودشو با کايت ميزنه به کاخ سفيد …..آمار مي گيرن ميبينن 100نفر کشته شدن. نود و نه نفر از خنده يه نفرم خود ترکه !!!

 

 

 

از ترکه ميپرسن miscall ميدوني چيه؟؟ ميگه آره بابا واحد اندازه گيري زعفروونه ديگه ، مثلا يهmiscall زعفرروون !

 

 

 

ترکه ميره خرشو بفروشه يه لحضه قافل مي شه ميبينه خره داره پول مي شماره !!!

 

 

 

آقايان وقتي مي خواهند کاري انجام دهند، اول خوب فکر مي کنند، بعد به حرف دلشان گوش مي دهند، به خدا توکل مي کنند و... در آخر کاري را انجام مي دهند که زنشان بگويد!!!

 

 

 

يه ضرب المثل چيني مي گه: اگه از دوران مجردي لذت نمي بري، ازدواج کن ! اون وقت حتما از فکر کردن به دوران مجرديت لذت مي بري !

 

 

 

و خداوند زن را آفريد تا مرد به مرگ طبيعي نميرد !

 

 

 

صداقت خواستم داشتي، مهرباني خواستم داشتي،عشق خواستم داشتي،
قور قوري جون گل کاشتي! هر چي که خواستم داشتي!تقديم به قورباغه ي زندگي من

 

 

 

گفتي تو دلم اول و آخر خودتي...
از هر چه که دارم بهترينش خودتي...
خنديدم و زير لب مکرر گفتم...
شاهزاده ي قصه هاي من! خر خودتي!

 

 

 

دعاي لرها بعد از نماز : خدايا مواظب خودت باش !!!

 


جوک

پلیس به غضنفر: اینجا ماهی‌گیری قدغنه!!! غضنفر: ولی اینجا تابلو نزدین!!! 
پلیس: نزدیم که نزدیم، زود باش از بالای اون آکواریوم بیا پایین!!!!

*********************
غضنفر میره کله پاچه فروشی، یارو بهش میگه: قربون چشم بگذارم؟
غضنفر میگه: نه آقا! حداقل صبر کن من برم قایم شم
*********************

=
غضنفر به دختره میگه بوس میدی؟ میگه نه
غضنفر میگه به جهنم بخاطر خودت گفتم من خودم زن دارم 
*********************

=
غضنفر عاشق خدا می شه، کعبه می کشه از توش تیر رد می کنه 
*********************

=
غضنفر باباش میمیره میخواسته خاکش کنه، جو میگیرتش باراندازش میکنه

*********************
غضنفر می ره جبهه بعد از 2 روز برمی گرده.
میگن چی شد اینقدر زود برگشتی؟
میگه: بابا اونجا به قصد کشت تفنگ بازی می کنن!

*********************
غضنفر رو برق می گیره، مامانش می گه: ننه جون ولش نکن همین بود که باباتو کشت!

*********************
غضنفر از تاکـ.سی پیاده می شه درو محکم می بنده، می گه: پدر سگ خودتی.
راننده میگه: من که چیزی نگفتم.
غضنفر می گه: بعدا که می گی

*********************
غضنفر می ره دزدی تفنگو می ذاره پشت گردن یارو 
می گه: تکـون بخوری با لگد می زنم تو کمرت!
*********************
به غضنفر می گن نظرت راجع به گرون شدن بنزین چیه؟
غضنفر می گه برای ما که فرقی نمی کنه، ما همون 1000تومن بنزین رو می زنیم
*********************

=
از غضنفر می پرسند چرا پرنده ها زمستان از شمال به جنوب پرواز می کنن؟ 
میگه: آخه پیاده خیلی راهه
*********************

=
به غضنفر می گن اون جهنمه اون بهشت کدومشو می خوای بری؟
غضنفر می بینه جهنم خیلی ردیفه و کلی حوری ریختن توشو دار و درخت و از این حرفا.
میگه می رم جهنم. تا پاشو میزاره آتیش و این حرفا میریزه سرش.
میگه چی شد؟
می گن آخه چند وقت بود کسی نمی اومد اینجا، رفته بود رو اسکرین سیور
*********************

=
به غضنفر میگن: چی شد مامانت مرد ؟ 
میگه: رفت پشته بوم رخت پهن کنه افتاد...
میگن افتاد مرد ؟ میگه: نه بابا افتاد رو کولر ، کولر شکـ.ست افتاد.
بهش میگن اون موقع مرد؟؟
میگه:نه آقا جان،بعد افتاد رو تراس ، تراس خراب شد.
میگن:خوب این دفعه مرد ؟ غضنفر میگه: نه بعد افتاد رو سقف گاراژ، سقف خراب شد!
بهش میگن:حتماً ایندفعه مرد ؟
میگه:بازم نمرد، دیدیم داره کُلّ خونه خراب میشه، با تفنگ زدیمش
*********************

=
غضنفر انگشتشو میکنه تو نافش، ریست میشه  

*********************=
غضنفر جونش به لبش میرسه، تف می‌کنه می‌میره  

*********************=
غضنفر میمیره، عکسشو نداشتند بذارن رو قبرش، تا گردن دفنش می‌کنند

*********************=
غضنفر سر سفره داد می زده می گفته: بربری بدین! بربری بدین!
بهش میگن چی شده؟ ، میگه: آب تو گلوم گیر کرده

*********************=
غضنفر رشته‌اش دامپروری بوده، روش نمیشده به کسی بگه.
یکی ازش می‌پرسه: رشته‌ات چیه؟
میگه: دامپیوتر، گرایش پشم افزار


چهار شنبه 3 بهمن 1391برچسب:,

|